015 690 900 03 291 17 15 info@hetreishuis.be

Aanvraag vertraging

Het Reishuis»Aanvraag vertraging

Vertraging bij aanvragen

Beste klant ,

Eerst en vooral wensen wij u vanwege het ganse team van harte te bedanken om te kiezen voor Het Reishuis als partner voor het uitwerken van uw vakantieplan!

Zoals u van ons allicht al weet, zouden wij dolgraag en met veel enthousiasme ons volledig willen toeleggen op uw aanvraag.

Maar op dit ogenblik zijn wij helaas slachtoffer van ons eigen succes en is het ontzettend druk in onze reiskantoren, aan de telefoonlijnen en per e-mail.

We doen, nog steeds met heel veel enthousiasme, wat we kunnen om iedereen zo goed en snel mogelijk verder te helpen.

Zoals u weet is dienstverlening voor ons TE belangrijk en willen wij als team, boven alles, zorgen dat we de kwaliteit van de service te allen tijde gegarandeerd kan blijven.

Daarom vinden wij het ook cruciaal om u op de hoogte te brengen van de huidige overbelasting die ervoor zorgt dat wij onze gebruikelijke snelheid naar aanvragen toe momenteel niet kunnen hanteren.

Wij doen al het mogelijke om zo snel mogelijk te antwoorden op uw aanvraag, maar dit kan dus langer duren dan u van ons gewend bent.

Mogen wij u vriendelijk verzoeken om niet meermaals en via verschillende kanalen uw aanvraag/vraag te verzenden, gezien dit bijdraagt aan de vertraging.

Wat ons wel kan helpen sneller te kunnen handelen is uw aanvragen en vragen zo gedetailleerd, gericht en efficiënt mogelijk te richten aan ons, en dus via 1 kanaal.

Zonder specifieke reisdata ( vroegst mogelijk vertrekdatum en laatst mogelijk terugkeerdatum), aantal dagen, bestemming, vertrekluchthaven, regime, maximum reisbudget, aantal personen + alle geboortedata + kamerverdeling … is het momenteel even onmogelijk om uw aanvraag via onze website te behandelen.

Wist u trouwens al dat u uw vakantie met Corendon ook online kan reserveren, MET de gratis service van het Reishuis? U dient dan enkel de correcte website te gebruiken die gelinkt is aan onze kantoren, namelijk www.corendonshop.be .

Uw reservering komt dan automatisch bij Het Reishuis binnen, en wij blijven uw aanspreekpunt voor, tijdens en na uw vakantie. Ook extra wensen kunnen wij steeds voor u voorzien: luchthavenvervoer, assistentie, …

Voor dringende zaken kan u tijdens de openingsuren en -dagen terecht in één van onze kantoren of per telefoon.

Wij hopen dat wij kunnen rekenen op uw begrip in deze uitzonderlijke situatie en hopen u snel terug aan onze ‘normale’ snelheid te kunnen helpen!

Alvast bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,
De reisconsulenten van Het Reishuis
Naile, Gard, Chris, Anthony en Evy.

4 redenen om uw reis op maat bij Het Reishuis te boeken

  • Prijs/kwaliteit zoeken we steeds de beste oplossing
  • Advies op basis van up-to-date informatie, eigen ervaring en klanten
  • Uw reis wordt geheel afgestemd op uw persoonlijke wensen en voorkeuren
  • Een vast aanspreekpunt en deskundige service