Onze klanten aan het woord

Onze klanten aan het woord

Onze klanten aan het woord

You are the best!

2020… een jaar met up en downs voor onze sector, maar ook een jaar met opportuniteiten waar we als reisbemiddelaar een zeer belangrijke rol spelen. Bij ons kunt u steeds terecht voor een fijne en zorgeloze vakantie. Wij zorgen steeds voor de laatste corona maatregelen per land, we helpen uw reis plannen van a tot z én zeer belangrijk; uw geld is veilig bij ons, wij zorgen snel en correct voor een terugbetaling en/of afhandeling van uw dossier als de organisator uw reis annuleert.

Onze klanten staan steeds centraal in ons verhaal, we laten daarom graag enkele van hen aan het woord.

Het doet steeds deugd om zo’n reacties van jullie te lezen! Daar doen we het voor!

 

Super organisatie met een uitstekende service! Ik heb al meerdere malen met Het Reishuis samengewerkt voor het boeken van vluchten, bussen, hotels etc. en alles is altijd piekfijn in orde! Ze communiceren heel duidelijk, geen vraag is te veel en ze gaan altijd the extra mile om de beste optie te vinden. Ze zijn heel gemakkelijk bereikbaar en antwoorden altijd heel snel en transparant, iets wat ik persoonlijk heel erg belangrijk vindt. De klant staat echt centraal dus ik kan Het Reishuis alleen maar aanraden!

Eline Rothier
Program Manager Full-Time Masters – Antwerp Management School


Working with Het Reishuis over the past few years has been a lifesaver! Their professionalism, attentiveness to detail and quick communication ensures that our group is able to get the best possible reservations for our numerous trips abroad. Besides that, the staff of Het Reishuis are friendly and kind people who are a pleasure to be in touch with. I’m happy to have them as our partner in travel!

Meredith Wood
Program Manager Full-Time Masters – Antwerp Management School


Ieder jaar ga ik op vakantie met Corendon en dit via Het Reishuis te Mechelen. Wij zijn steeds correct en behulpzaam ontvangen geweest in het Reishuis en onze vakanties zijn steeds probleemloos verlopen. Ik ben tevens heel tevreden over de afhandeling van mijn geannuleerde reis wegens de Coronacrisis. Ik ben steeds correct ingelicht met up to date informatie. De terugbetaling werd binnen de twee weken geregeld zoals beloofd. Enkel een positief gevoel dus.

Mvg, Kristof Debrouwer


Zoals in mijn vorige e-mail geschreven (onze reis naar Side Star Resort werd 2 x geannuleerd) ben ik uitermate tevreden over de afhandeling van beide dossiers. Er werd ons beloofd dat beide voorschotten in een tijdspanne van 3 weken zouden teruggestort worden, dit gebeurde al binnen de 10 dagen.

We hebben steeds onze reizen geboekt bij “Het Reishuis” Liersesteenweg te Mechelen. Ik denk dat jullie ons kunnen catalogeren als Trouwe Klant. We hopen dat in 2021 de situatie zich zal normaliseren, zodat we terug kunnen gaan naar ons vertrouwde Side Star Resort. Het is daar steeds als “een beetje thuiskomen” Menigen vragen ons waarom altijd naar SSR ? We kennen de omgeving , hebben daar eveneens ook (uiteraard verre Duitse vrienden) gemaakt, waarmee we trouwens nog regelmatig contact hebben, onder andere Reünie.

U kan volgend jaar opnieuw op ons rekenen !!!

Vriendelijke groeten,

Paul en Viviane Moeremans Dierckx.


We willen iedereen, en dat doen wij reeds jaren bij onze vrienden, boeken via “Het Reishuis” zeer sterk aanbevelen. Zeker boeken langs internet heeft voordelen maar onpersoonlijk. Maar Het Reishuis als tussenpersoon is voordeliger, menselijker, vragen worden beantwoord, twijfels uitgepraat. Als je dit langs pc probeert ben je een tijdje bezig en zonder bevredigend resultaat. We zijn al langer klant, altijd persoonlijk, vriendelijk en gepast geholpen bij het zoeken naar en boeken van onze reisverwachtingen, en danken u daarvoor.

Nog veel succes en groetjes. We hopen zo vlug mogelijk terug te kunnen reizen.

Staf en Jenny

 

Een vraag voor ons?